mandag 5. januar 2009

Foreldre burde stole mere på barna -.-

Noen foreldra kan bare ikke tenke.
Når noen sir dem bare har sovet, så har dem bare sovet!
Serriøst, om jeg hadde hatt sex så hadde jo jeg fortalt det. Jeg er ikke så dum og hva er sannsyneligheten for at jeg skal ha hatt sex med en jeg ikke engang har kyssa!!!
AAAAAAAAAARG!!! Jeg hater hater hater HATER foreldrene mine.
Gleder meg til jeg kan få bo alene, da trenger jeg ikke de pokkers foreldrene som ikke engang kan stole på sin egen datter! Jeg er nå for svarte ikke som mine søsken når de var ung og jeg er ikke lik søstra mi i det hele tatt!!
Jeg er rett å slett redd for å gå i et sånt forhold! Og jeg er ikke klar enda...
Jeg er rett å slett redd nå for at det skal bli slutt mellom meg og mats nå!
Jeg trodde mamma og pappa hadde så pass vet til å vite at jeg ikke går å ha sex med en jeg bare har møtt 4 ganger!


Sukk...
Håper anna kan komme hjem, er ikke det samme når ho ikke er her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar