torsdag 1. januar 2009

Happy new year folks!

Ja hva skal jeg si?
Jeg har hatt det sånn passe bra til nå, og Mats kommer kansje i helga.. what ever!
Hadde konsert på 3.juledag, og fikk masse tull i julegave, som sagt CRAP!
Nei da.. but.. Jeg skal prøve å endre meg litt i år, som jeg gjorde i fjor..
Men bare litt, kan ikke endre meg for mye på en gang.. heh!

Fikk smakt litt på vin i går, smakte brus av den.. weird?
Men skolen begynner om ikke så lenge som er helt for jæveli! Not -.-
Får endelig gjort noe annet enn å sitte på denne jævla pc'en, og heller vært med vennenne mine.
Hører på the red jumpsuit apparatus. De er faktisk litt sånn bra, til å være sånn emo/rock/pop tull..
Er helldigvis hjemme, blir gal av å være i tromsø. Skjønne faen meg ikke hvordan Anna, Tomas og mange andre folk greier å bo der.
Bare stress og krangel hele tide + litt fyll.
Men det er jo det festing handler om, men nå gidder jeg ikke å skrive mere tull som du sikkrt ikke gidder å lese.
So, happy new year NAT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar