mandag 20. april 2009

Great! not....

Ja har vel vært ganske deppa i det siste. Har gråtet kansje over flere liter pga deprimasjon.
Har mine grunner, men hvorfor nevne det her?
Har hatt matte prøve og skal ha naturfags framvisning i morra(montro hvordan det vil gå?)
Og har konfirmasjons undervisning etter skolen... *sukk*
På onsdag og trosdag skal jeg til resia på hospitering (Yey)
Kansje jeg blir å møte Ramona eller Sunniva, ikke at jeg tror de blir å snakke til meg...
Er jo usynelig i alle sine øyne og ingen bryr seg om hvordan Maria egentlig har det...
Ja ja, men sånn er livet...
Har den røde uka, kansje det er derfor jeg er deppa?
Vet nå ikke, men idag føltes det rett og slett ut som jeg skulle blø ihjel!!!!
Har nå blitt dopet ned på paracet, tror jeg har tatt 4-5 stk nå....

Hmmmm... er enda litt lei meg pga gitaren, men Anna har kjøpt en ny en.. Håper jeg..
Og I dag fikk jeg høre at Kevin hadde "fridd" til Maylin...
Hærre gud, jeg kunne ha skrevet en hel blogg om hvor dum hun kan være noen ganger...
Og det værste er at hun ikke bryr seg..
Hun kan bare være så ..... GAAD!!!!... Irriterende....
Får noen ganger bare lyst til å gå å bitchslappe hun og si "skjærp deg kjerring, ha litt respekt!"
Men tror du det ville ha hjulpt?
Neeeeeiii!!!!

Men ja ja... Det er jo bare hva jeg mener om henne...
Hun er jo ikke normal...
For det første løy hun til meg når jeg var forelska i (....)
Så droppa hun en venninne for en annen...
Og så bryr hun seg ikke om utdanningen sin!!!!
Og en ting til.. Hun ble sammen med x-en min...
4 TIMER ETTER AT DET BLE SLUTT MELLOM MEG Å HAN!!!!
Så går hun å har (...) med han bare 1 time etter at de hadde sett hverandre for første gang!!!


Ja ja... tror jeg stopper nå...

2 kommentarer:

  1. Du e ikke usynlig Maria, så deg da i dag:)
    Og forresten, det e ikke nåkka vits i å irritere deg over dårlige venna, dem får alltid som fortjent til slutt^^
    Og konfirmasjonsundervisning e dritt kjedelig!

    SvarSlett