fredag 10. april 2009

RIP Marelyn Jason Johnson

Ja det kommer til tider hvor vinter blir sommer.
Foreldre skilles. Kjærester gjør det slutt.
Venner slutter vennskap.

Åsså har vi tider der Anna ødelegger gitarn min, og har ikke en gang spurt om å låne den.
*sukk* Er så deppa, hadde kunn hatt hun i 2 år, og hun måtte gå igjennom en sånn død.
Hun fikk opptre på konserter og til og med på teater.
Ja hun fikk oppleve mye, men så er livet.
Man må ta farvell med dem man elsker mest, selv hvis det er en gitar.

Husker den dagen jeg fikk henne.
Jeg og mamma var i tromsø 12.10.07
Den dagen fylte jeg 13 år og jeg hadde gledet meg lenge til å få en gitar.
Og der så jeg henne. på 6 rad på andre hylla.
Hun var en vakker ting og jeg elsket lyden av henne.
Mannen i butikken rådet meg til å kjøpe henne og jeg tok henne.
Ja det var tider.
Etter at vi hadde vært på "Ivars" gikk vi rundt i byen, mens jeg hadde henne på ryggen.
Det var veldig kaldt og sørpete der, mens folka så på meg.
De trodde nok jeg var en "wanna be musiker".
Ja det var en vakker dag det...

Så husker jeg da jeg døpte henne, det var sommeren 08.
Jeg hadde kjærlighets sorg og risset inn M.J.J i bak i nakken på gitar.
Men så tenkte jeg "En gitar kan ikke ha guttenavn" så det ente opp med at hun ble å hete
Marelyn Jason Johnson.

Marelyn etter Marelyn Manson
Jason etter Jason Mraz
Og Johnson?
Vel, Johnson kommer av det navnet vi hadde før på 1800-tallet.

Ergo M.J.J
Men min kjærlighet til den gitaren var musikalsk.
Jeg kunne sitte på rommet mitt med måneskinn i nakken og spille.
Jeg spilte som regel "Im yours" eller "Love is all around"
*sukk* Det var tider.

RIP Marelyn Jason johnson, vil aldri glemme deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar