mandag 8. juni 2009

Bæck... And Inløv?

Ja eg må vist begynn å skrive her igjen siden blogg.no ikke lar meg komme inn på bloggen min mer :(
Ja ja. Har en masse å fortelle.
Først så har jeg blitt konfirmert, og det var så pass greit. Tjente 14 700 kr + fikk en vin flaske + en masse fine gaver.. Takk takk :)

Så har jeg og Mats endelig fått det til å fungere igjen.
Vel hadde det ikke vært for festen på fredagen hadde jeg aldri fått vite det.
Mats var så full, men i god tilstand til å huske.
Han sa at han ville gifte seg med meg, få hus med meg(eller hva enn whatever)
At vi skulle leve sammen for alltid og vi var ment for hverandre.
Den første reaksjonen min var "Hæ? Er han ikke riktig klok eller"
Jeg lo nå for det meste av det han sa.
Så sa jeg rett og slett til han at jeg ikke trodde han og han sa at jeg skulle spørre han neste dag om det var sant.
Og resten av kvelden sa han "Mariaaaaaaaa... æ elske dæ..."
"Mariaaaaaaaaa... elske du mææ?" Og jeg svarte bare "Det får du vite i morra"

Så i går etter konfirmasjonen så ringte Kenneth meg på skype og hadde på cam.
Men desverre sovna han av(Stakkars) Men Mats var jo der så vi satt der nå i 1-2 timer og pratet, mens vi så på hverandre. litt komisk.

Så skulle han dra, og han lot meg ikke få sove! Jeg var jo selvsagt kjempe trøtt, men bare for å være hyggelig så var jeg våken.
Så kom han hjem og med en gang han kom på msn så skulle han ha på cam.
Raring, men ja ja tenkte jeg.
Så begynte han å spørre meg om hvem jeg likte(Det begynte først med hva jeg ønsket meg)
Så sa jeg små hint og han ga hint tilbake... Tror jeg?
Men til slutt sa jeg at jeg likte en.. Og han gjettet seg selv.
Og det var rett og jeg flau og jeg sa at han kommer sikkrt aldri til å like meg.
Og han bare "men jeg liker jo deg!, Jeg mente det jeg sa på fredagen"
Jeg var så overaska ja.. Veldig.

Så satt vi til kl 2 og pratet om sims 3 og en masse annet tull...
Jeg gleder meg skikkelig til jeg skal dra til Alta, så får jeg og Mats være sammen..

Og som mitt svar til han spørsmål i fylla..
Ja, jeg elsker deg og har gjort det i 1 år :) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar