søndag 14. juni 2009

Oslo tour

Ja da var jeg endelig hjemme igjen.
Var en fin tur der nede i Oslo, men som de sier "borte bra hjemme best".
Jeg fikk nå shoppet litt klær, og da mener jeg litt..
+ Dro på resturanger, tusenfryd og teater.
Kjørte en karrusell som het spinn spider, som var helt toppers.
Man kjørte i ring fram og tilbake og for minst 70 m over bakken. YAY!!!!
Så var det fest der, men det var bare kjedeli.
Var sånn kjedelig drama musikk party som jeg ikke skjønner meg på.
Men på kvelden så var det hærlig.

Ja på natten så bestemte jeg meg for å ikke å sove og det gikk jo greit.
Fikk jo pratet med Mats hele natta ;)
Han var våken hele natta med meg he he :P
Vi pratet en masse tull, men det er nå greit.
Men nå sitter jeg enda å prater med han :O
Ja ja ;)
Han har tenkt å prøve å få Per anmeldt(endelig)
Minner meg på at han ble sur på Kevin fordi han hadde gått å sagt at han ikke likte meg. Awww... Jeg elsker Han :)
Og jeg vet at han er glad i meg :)
Selv om han kan virke litt som en fjern fyr.

Ja og nå skal jeg snart dra til Alta og å være med han.
Han savner meg og jeg savner han :)

Tour is ower fuur now :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar