mandag 16. mars 2009

Grubling, ingen gutter + slutte sang karrieren min

Vel karakterene mine holder på å bli bedre.. Tror jeg?
har fått 4+ i RLE, 6 i Tysk stil.
5- i Norsk stil(WTF? Burde jeg ikke vite mere norsk enn tysk?)
5 i naturfag, 5 på engelsk prøven.
Også tror jeg at jeg fikk 5- i samfunnsfag..

Gruer me til i morra samf. prøve -.-"
Holder på å skrive hjelpeark, men det er sååååå kjedeli!!!!!
Joakim spurte om jeg skulle til Alta i helga?
Hmm, han er jo pen og emo(Hahahaha)
Er usikker, han skulle jo unasett på fest, men skal tenke på det.
For ikke på skole på fredagen fordi jeg hadde vondt i hode..
For mye tenking montro?

Kjetil maser om at jeg skal ta han tilbake, men jeg er ikke forelska i han..
Eller noen gutter for å si det sånn..
Selv syns jeg at jeg har fæl sang stemme i tillegg og vurderer å slutte...

Men skal enda tenke på det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar