lørdag 21. mars 2009

Mister Pedersen.. Why can't I understand you?




Merkelig uke...
Var hos legen og nå mener de fleste at jeg ikke kan springe, jobbe eller gjøre noe anstrengende i gymmen lenger :/
Så jeg blir nok for det meste å være inne på det treningsrommet"duh!"

I tillegg så har Daniel vært veldig, VELDIG merkelig denne uka.
Wenche snakket om bandet og spurte om de andre ville ha meg i bandet.
De sa jo ja, og da la Daniel til "vi har jo alltid stilt opp for deg"..
WTF? De stilt opp for meg?
Hvem er det som har møtt opp på hver eneste band øving?
Men seff så svarte jeg at jeg hadde det okei i bandet.

På torsdagen hadde vi engelsk Quiz om hverandre og seff måtte jeg og daniel havne ilag.
Men takke være oss ble vi å bruke hele timen på å spørre hverandre om ting.
På fredagen i siste økt begynte han å stikke blyanter i meg "GAD!!! irriterende -.-"
Men det rareste var samtalen våres...

Daniel: Syns du at eg e slem?
Meg: Nei..
Daniel: Syns du at eg e stilig?
Meg: ....*jobber vidre*
Daniel: Eg tror du syns eg e stilig ;P
Meg: Du vil ikke vite ka eg syns om deg...
*Stille*
Daniel: Vil du vite ka eg syns om deg?
Meg: Ka da?
Daniel: Det begynne på S!!!
Meg: Slem?
Daniel: Nei, SN da?
Meg: Snål?
Daniel: Nei, Snil ;)
Meg: jaha?
Daniel: Eg syns åsså at du e nokka som begynne på A!
Meg: Arogant?
Daniel: Nei ,Arti ;D
Meg: Meg? Arti..??? *tenker* "weeeirdow!!"
*Jobber vidre*

Daniel: Vet du ka?
Meg: Nei, eg vet ikke!


Daniel: Når vi har musikk, så høre eg kunn deg når jentan syng.
Du e den einaste som tørr å synge ;)
Meg: *rødme* jaha -.-"

Så Begynte han å spørre om Emo osv
Og sa at HIM var bra?
*skeptisk*

2 kommentarer:

  1. Du e en snodig liten skapning maria!:)

    ting ordne seg nokk ska du se<3

    SvarSlett
  2. Jau jau..
    vi får nu se :P <3

    SvarSlett